Menu

Audiovisuele Identiteit Grenzeloos Wonen

3D Animatie, Audiovisuele Identiteit, Motion Graphics, Video

Grenzeloos Wonen

Audiovisuele identiteit

2015

Grenzeloos Wonen is een nieuw reality programma op Nederlandse tv zender RTL4, waarin mensen uit de samenleving worden gevolgd in hun zoektocht naar oplossingen op het gebied van innovatie, duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Al deze grenzeloze mogelijkheden vroegen om een bijpassende audiovisuele identiteit, van logo tot intro.

Het logo geeft, letterlijk, een nieuw perspectief op onze manier van wonen. De leader bouwt hier op verder. Al draaiende krijg je een rondleiding langs alle provincies van Nederland, waar je de drie pijlers van Grenzeloos Wonen tegenkomt: het bouwproces, het financiële proces en de woonbeleving.

We deden veel onderzoek naar vernieuwende mogelijkheden op en rond het huis en verwerkte deze in de leader, zodat de kijker gelijk een goed beeld heeft van wat het programma te bieden heeft. Iedere kamer heeft zijn eigen thema en bijpassende details; zo kun je de animatie iedere week voorbij zien komen en toch nog iets nieuws ontdekken.

Enthousiast over dit project? Deel het via   

Of je nou al een huisstijl hebt staan, of alleen de kernwaardes van je bedrijf, wij maken er een mooi pakket van voor al je audiovisuele uitingen. Een audiovisuele identiteit hoeft niet te eindigen bij de intro, maar kan worden doorgevoerd van uitzending tot online omgeving en social media.

 

Ontwikkel een audiovisuele identiteit met animatie!

Gezien op tv

Omgedraaid en over de kop – dit programma intro laat je letterlijk alle hoeken van de kamer zien. We zijn er trots op om het intro iedere week terug te zien op tv. Alle afleveringen en meer informatie over het programma zijn ook online te vinden; neem daarvoor een kijkje op de website van Grenzeloos Wonen.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!