Menu

Beurspromotie Europort voor Rotterdam Ahoy

Marketing, Motion Graphics, Promotie

Rotterdam Ahoy

Beurspromotie Europort 2017
2017

Europort is iedere twee jaar één van de belangrijkste maritieme ontmoetingsplaatsen wereldwijd, waar innovatieve technologie samen komt met complexe scheepsbouw. Om de bezoekerswerving een goede boost te geven wordt onze animatie ingezet om de meerwaarde en evenementen van de beurs toe te lichten. De brede internationale doelgroep vroeg in dit geval om een zakelijke uitstraling, die we konden ontwikkelen op basis van de Europort huisstijl.

Enthousiast over dit project? Deel het via   

Het design van de animatie is zo opgezet dat Rotterdam Ahoy ook losse elementen kan toepassen op de Europort social media accounts. Alle social posts blijven binnen dezelfde stijl en zijn daardoor herkenbaar voor alle volgers. Zo ontvang je niet alleen een animatie, maar een volledig promotiepakket dat geschikt is voor inzet in de aanloop naar, of tijdens het evenement zelf.
Ook geïnteresseerd in uniek promotiemateriaal voor je beurs of evenement?

NEEM CONTACT MET ONS OP!

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!