Grenzeloos Wonen
audio visuele identiteit
Klant
Grenzeloos Wonen is een merk ontwikkeld door Vision4media. Het merk is zichtbaar in print, radio en online. Dit wordt mogelijk gemaakt door de vele sponsoren die aan Grenzeloos Wonen verbonden zijn.
Product
Grenzeloos Wonen is een realityprogramma op RTL 4, waarin verschillende mensen uit de samenleving worden gevolgd in hun zoektocht naar woonoplossingen op het gebied van innovatie, duurzaamheid, gezondheid en veiligheid.
Het doel
Al deze grenzeloze mogelijkheden hadden een bijpassende audiovisuele identiteit nodig om ze allemaal samen te binden, van logo tot leader. Het logo geeft een nieuwe kijk op de manier waarop we leven... letterlijk.
Onze oplossing
We zijn aan de slag gegaan en hebben volledig onderzoek gedaan naar de innovatieve mogelijkheden die er in en rond een woning zijn, om vervolgens onze bevindingen te verwerken in de audiovisuele identiteit. Zo krijgt de kijker een duidelijker beeld van wat het programma te bieden heeft.
proces
We ontwierpen elke digitale kamer met een eigen thema en bijpassende details. Zo kun je elke week dezelfde basisanimatie zien en toch iets nieuws ontdekken.
Elk project vraagt om een unieke aanpak en oplossing. Laten we eens praten en bespreken waarmee we jou kunnen helpen!
+31 (0)10 891 0326
info@studioanaloog.nl
Een selectie van onze projecten die ons en onze klanten trots maakt